Keto dijeta – brz i efikasan sagorevač masti

Keto dijeta najveći sagorevač masti

Ono što mnogi ne znaju je da je keto dijeta jedna od najuspešnijih načina da brzo skinete kilažu a da se pritom ne odričete ukusne hrane.

Naime ono što je sigurno potrebno pod broj 1. jeste da nađete stručnjaka koji će na osnovu vaše kilaže, količine masti sastaviti plan i program ishrane. Mnogi ljudi greše koristeći tuđ plan ishrane kako bi uštedeo na novcu ali to je pogrešno. Svačije telo je različito i reaguje na različit način pri čemu isti stručnjak treba i da prati progres, naročito prvih mesec dana.

Keto dijeta i brzina mršavljenja

Svi oni koji su koristili ovu vrstu dijete ili čitali o tome znaju da se u prvih nedelju dana izgubi oko 5kg. Upravo to što ste pročitali, 5 kilograma nestane kao rukom odnešeno. Ali, to nisu kilogrami masti nego toksini i voda nakupljena u vašem organizmu.

So vam zadržava veliku količinu vode u organizmu, da niste ni svesni koliko. Iz tog razloga se kuhinjska so apsolutno isključuje iz upotrebe. Ne brinite nećete jesti bljutavu hranu, postoji zamena koja je izuzetno efikasna i zdrava naročito za srčane bolesnike. Radi se o kalijumovoj soli i u prodavnicama zdrave hrane košta nešto manje od 200 dinara. No, postoje i jeftinije koje se prodaju u marketima poput maksija, a naročito je jeftina u Lidlu, oko 70 dinara.

Iako je to zdrava so svakako se preporučuje da se koristi u što manjoj meri možete i jako je bitno da pijete mnogo vode, od 3 do 5L na dan. Kada počnete da koristite kalijumovu so koja ne zadržava tečnost u organizmu mnogo brže ćete i izbacivati tu vodu a time i čistiti organizam od toksina. Keto dijeta nije baš jeftina, ali vaše zdravlje je u pitanju.

Zabranjene namirnice u dijeti

Ono što je na prvom mestu i najstrože zabranjeno to je ŠEĆER. Ne smete da ga unosite ni u kakvom obliku, da li je u pitanju veštački ili prirodan iz voća nije bitno. A zašto? Zato što prestankom unošenja šećera cilj je da se organizam zbuni, da telo upadne u krizu i dođe do stadijuma koji se zove keto groznica. Time se postiže da telo ukapira da nema šećera da ga koristi kao energiju i preostaju mu masti. Cilj je da unosite zdrave masnoće u malim količinama i da se ostatak troši iz nakupljenih masti u vašem telu. Kada dođe do toga osetićete se kao ispaljeni iz rakete. Bićete puni energije, raspoloženi i veseli, sve će vam biti lako i bićete nova osoba.

Keto dijeta i zdrave masti: zdrave masti se unose kroz životinjsko meso, jaja, sireve i maslinovo ulje. Obično ulje je u potpunosti zabranjeno pa čak i pečena hrana, najbolje je kuvana ili sa roštilja. Maslinovo ulje u salati koja vam dođe kao ugljeni hidrati u obroku i naravno jabukovo sirće ili limun. Poželjno je izbegavati prasetinu osim buta, piletinu osim belog mesa, ulje iz tunjevine ili sardina itd. Ukoliko želite brz i maksimalan napredak morate striktno da se držite pravila koja keto dijeta nalaže. Kada se budete osećali kao preporođeni i sami ćete izgubiti potrebu za brzom hranom, slatkišima i svim onim stvarima koje su vas dovele do toga da vam je potrebna dijeta.

Vodite računa o obrocima

Jako je bitno da imate 5 obroka na dan i da ih raspodelite na maksimalno 4 sata. Doručak i večera moraju da budu striktno na vreme. Doručak čim se probudite, najduže do sat vremena može da prođe a večera zavisi od onoga ko vam pravi plan ishrane. Neki su za to da se ne jede nakon 19 časova, a neki da se obrok uzme pred spavanje. Za doručak su bitna jaja i ovsene pahuljice sa malo balans jogurta. A za večeru nemasni Ella sir od surutke i bademi, a imate i sir Urda uz koji vam bademi nisu potrebni jer ima nešto svoje masnoće. I naročito je bitno da se iskombinuje vreme za obrok odmah nakon treninga.

Što se tiče treninga, on nije neophodan ali je naravno poželjan i sam proces reparacije vašeg tela će biti brži i uspešniji. A sa time ćete se i vi bolje osećati. Ono što je sigurno je to da se koristi keto dijeta ne proporučuje se trening niti bilo kakav veći napor prvih desetak dana do dve nedelje. Iz razloga što ćete biti jako slabi, osećaćete se tromo i kao da ste bolesni jer nemate energije, ne unosite šećere na koje je telo naviklo da se vozi. Potrebno je da budete uporni i da izdržite dok ne prođe ta keto groznica i onda ćete i sami imati želju da vežbate.

Autor: IndjijaCafe

Povezane vesti

NAPIŠITE KOMENTAR

Molim vas napišite svoj komentar
Unesite svoje ime

Pratite nas

3,057FanovaLajkuj
578PratilacaZaprati
46PratilacaZaprati

Poslednje vesti