Maxi

Male radosti svaki dan

Maxi je maloprodajni lanac prehrambenog tipa koji od kraja jula 2011. godine posluje u okviru medjunarodnog maloprodajnog lanca Delhaize iz Belgije. Prvi Maxi supermarket otvoren je krajem 2000. Godine na Novom Beogradu. Maxi je ubrzo postao sinonim trgovine koja brine o potrosacima, prati svetske trendove i uvodi novine u sve segmente poslovanja.

Maxi supermarketi prostiru se na povrsini od 400 do 2.000 kvadratnih metara i opremljeni su modernom, funkcionalnom i ekonomicnom opremom za cuvanje i izlaganje robe. U zavisnosti od velicine objekta Maxi nudi asortiman od 5.000 do 12.000 najpoznatijih domacih i inostranih proizvoda. Strukturom svoje ponude zadovoljava potrebe svakog domacinstva. Pored trajnih prehrambenih proizvoda prodaju se sveze namirnice, kozmeticki i higijenski program, proizvodi kucne galanterije, mali kucni aparati, sezonski program…

Zadovoljan i veran potrosac sigurna je potvrda uspesnosti poslovanja. Maxi je trgovina sa veoma razvijenim odeljenjem za odnose sa potrosacima, koja svojim kupcima pruza priliku da postavljaju pitanja, predlazu, kritikuju i daju svoje utiske i sugestije o celokupnom poslovanju Maxi supermarketa.

U cilju sto boljeg informisanja potrosaca organizovan je Maxi Call Centar (0800 353 70 30) putem koga potrosaci mogu dobiti informacije o prodavnicama, cenama, promotivnim aktivnostima, radnom vremenu, akcijskim snizenjima, nacinima placanja. Po ugledu na razvijene evropske zemlje Maxi je prvi na nasem trzistu obezbedio besplatno pozivanje Call centra. Neposredan kontakt sa svojim potrosacima Maxi ostvaruje i preko Knjige utisaka koja se nalazi u svakoj prodavnici. Sve informacije o poslovanju Maxija dostupne si i na sajtu www.maxi.rs

Osim vrhunskom uslugom i sirokim asortimanom, Maxi privlaci brojne potrosace i povoljnim cenama. Svakog meseca na specijalnom akcijskom snizenju nadje se stotinak proizvoda iz svih robnih grupa. Uporedo sa redovnim akcijskim snizenjima Maxi cesto organizuje dodatna snizenja, uglavnom za najprodavanije proizvode. Sva snizenja uvek su prilagodjena sezonskim potrebama potrosaca. O detaljima akcijske prodaje potrosac moze da se informise u svakom supermarketu, u promotivnom letku koji izlazi dva puta mesecno.

Maxi je jedinstven i u domenu vizuelnog identiteta. Cak i kada se menja Maxi uvek zadrzava prepoznatljiv izgled porodicnog supermarketa zapadnog stila. U svom okruzenju Maxi nudi brojne pogodnosti – parking prostor, poligone za deciju igru, ozelenjene i uredjene slobodne povrsine. Potpuno karakteristicnom izgledu prodajnog prostora doprinosi, izmedju ostalog, pozicioniranje robe po svetskim prodajnim standardima, promo ostrva na kojima su izlozeni proizvodi sa mesecnih akcijskih snizenja, viseci „putokazi“ koji olaksavaju snalazenje po objektu… Nije stoga cudo sto gde god se pojavi Maxi supermarket brzo postaje lokalno obelezje.

Delhaize Group je medjunarodni lanac maloprodajnih objekata iz Belgije koji je prisutan u jedanaest zemalja na tri kontinenta. Na kraju prvog kvartala 2011. godine, prodajna mreza Delhaize Group brojala je 2.816 prodavnica. Delhaize Group je u 2010. godini ostvarila prihod od 20,8 milijardi evra (27,6 milijardi dolara) i neto dobit od 574 miliona evra (762 miliona dolara). Na kraju 2010, Delhaize Group je zaposljavala oko 138.600 ljudi. Delhaize Group je clanica berze Euronekst Brisel (DELB) i Njujorske berze (DEG).

Adresa: Vojvode Stepe bb
Radno vreme:
Radnim danom – 07:30-21:00
Subotom – 07:30 – 21:00
Nedeljom – 07:30 – 15:00

AKCIJE:

IndjijaCafe 2014 Powered By Art022 Design Studio